Komisija za enake možnosti na področju znanosti vabi na tradicionalni posvet ob obeležju Dneva žena, ki bo 7. marca 2019 v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, v Ljubljani.

Letošnji posvet bo osredotočen na to, kako doseči, da enkratni ukrepi za povečanje enakopravnosti na akademskih inštitucijah postanejo tudi dolgoročne spremembe.

Prvi del posveta bo usmerjen na pripravo zakonodaje in oblikovanje ukrepov na področju enakih možnosti, na katerega bo komisija povabila predstavnika ministrstva ter predstavnika Javne agencije za raziskovalno dejavnost RS. Na ta del posveta je komisija povabila tudi g. Theodorea Papazoglou, vodjo oddelka Podpora Znanstvenemu svetu “European Research Council Executive Agency”.

V drugem delu posveta bo predstavitev strategij za enakost spolov, ki so jih oblikovali na Kemijskem inštitutu, Filozofski fakulteti UL, Nacionalnem inštitutu za biologijo in Znanstvenoraziskovalnem centru Slovenske akademije znanosti in umetnosti s poudarkom na indikatorjih, ki merijo njihovo uresničevanje. Strategije so bile oblikovane v okviru sodelovanja v EU projektih.

*

Program posveta “Enakost spolov in dolgoročne institucionalne spremembe”

MIZŠ, Masarykova 16, Ljubljana, 7. marec 2019.

11.00 – 11.15