LHC: prvi trki letnik 2011

Včeraj ponoči sta prvič letos protonska curka na LHC ponovno trčila. Glavno delo upravljalcev trkalnika vse od letošnjega zagona je izboljšanje delovanje trkalnika, tako da bo mogoče v enakem času moč nabrati več trkov kot lansko leto (“več statistike”). Prvi uporabni trki za meritve verjetno sledijo čez mesec dni.

15 KOMENTARJI

1. to je lahko zelo nevaren proces ker zaradi preziskusov z večkratnim obsevanjem zemlje se zaradi trčenja sprostijo velike količine moči ion pozitornsko nabitje delcev v ozraćje se pravi da seva gor in pod zemljo še zraven to je zelo velika moč magnetnih silnic lahko predvsem moti gravitacijo in antigravitacijo vzdževanja zemljjine tirnice lahko tudi spremembe ozraćja morda tudi naravnih nesreč ..nabitje sprošanja ion pozitron ne sme priti v veliko mase moči v ozraćje..ionosfere v ozračju je več oblačnosti in bliskanja ..ti preiskusi so totalnaa bedarija

2. malo verjetno je mogoče da v LHC trkalniku lahko prozvede čuden process mislim da je ta možnost podobna Strangelets princip kot na bermudski trikotnik vrskavanja magnetnih silnic ta zavedeva je morda precej hitra v eni minuti da zmelje v kvarke atomov . LHC bi morali te poskuse delat v vesolju blizu mars plameta vendar ne na planetu pač pač pa v vesolju nekje vsaj z preiskskusom trčenja z 100 tera volt trona okoli obroča naprave ,potem pa bi se dalo opazovat kaj se dogaja …

3. Toda že pred dobrimi tridesetimi leti je znameniti angleški astrofizik Stephen Hawking pokazal, da črne luknje ne le goltajo okoliško snov in se redijo, temveč tudi počasi hlapijo. Manjša ko je masa črne luknje, hitreje hlapi in oddaja tako imenovano Hawkingovo sevanje. Če bi imela črna luknja tako maso kot Sonce, potem bi povsem izhlapela v 1067 letih, kar je bistveno bistveno več od starosti vesolja, to je »vsega« 13,7 milijarde let. V pospeševalniku nastala mikroskopska črna luknja pa bo že v naslednjem hipu izparela s Hawkingovim sevanjem in jo bo mogoče zaznati le s pozornim opazovanjem.

moj primer imam še veliko o tem napisanega svoje bom počasi vam bom kaj dodatnega za razmišlanje naprej. dodal..
      nikakor ne morda narobe, vesolje je centrični pogled .. teleskop hubblov je vse to samo centrično posnel . če pogledamo na primer fatamorgano od od vročine od daleč nad tlemi seveda bomo videli črnino optični pojav z primerjavo z ćrno luknjo…črna luknja nikakor ne izhlapi… okoli črne luknje so seveda sonca …to nima nobene veze z sevanjem ampak obstoj močnih magnetnih silnic stem planeti uporabljajo svojo gravitiacijo vzdževanja tirnice od koder svoje poti razdalje uravnava

4. ćrna luknja je bistvu velikansko sonce v obliki vrtečega ognjemeta ki je vsaj 20 krat večje našega sonca ki zatem v sredini močno vskrava magnetno kvatno spin polje ki potem miljardinko sekunde ki hladi tako močno od sebe navznoter da je nastala črna luknja v sredini..zato sem zdaj ugotovil da sklepamo samo tiste atome ki uporabljajo kvatno nabite spin privlačne sile atomov preden ima opravka z nevtroni in pozitroni okoli jedra tudi zlivanje atomov v helijeva jedra okrog atomov

5. vse stiri commnet so moji ..bom še malo popravke zraven napisal .. prosim javite se kaj malo debatirat pa je fajn

6. morda je narobe ampak v LHC napravi so se morda trkali ion elektron pozitroni ki je samo elektromagnetna interferenca raspršenosti okrog močnih magnetov okoli LHC naprave to je nekako tako kot če bi se strele trčile v drugo strelo..ampak nemogoče potrditi primerjavo z kozmićnim žarki.. vseh pet so moji commnenti..pišite kaj ..

7. moramo se zavedati da se tega ne sme početi ko bodo prišli do kršenja atomov … vseh 6 commentov je mojih bom pozneje dalje v celoti napisal kaj se ne sme početi

8. Anonimni, sicer tudi jaz, bolj kot ne, tu nekaj "blebečem", vendar bi te kljub temu napotil, da si zastaviš vprašanje po smiselnosti svojega početja.

Lp

9. če bi hoteli V LHC trkalniku to narediti da bi odkrili mikro črno luknjo je malo verjetno potem bi morali imeti izredno hiter kvatno magnetno dinamični elektromotor da bi dobili izredno močne curke vskravanja magnetnih silnic navznoter nadzvočne hitrosti tam kjer je nameščena velika Endcap CMS komora z cevi za trkanje protona..,,zatem periodično uporabljat samo tiste atome ki imajo kvatno spin dinamiko močne sile atomov privlačenja navznoter , kjer to prvrič opravijo prvo atomi zatem hkratnim vrtenjem elektromotorja na komori Endcap CMS v ceveh .. ostalo močne negativne nabite delce to opravi atomsko jedro vsrkavnje zelo močnih magnetnih silnic z močnim magneti Elektromotorja nameščeni v Endcap CMS komori preden bi to potem po ceveh trkalo v protone ion in nevtrone žarke in to proizvodnjo v 4 dimenzijah trkanja žarkov medtem ko magnet zraven izrednega vrtenja motorja morda bolje nadzvoćno hitrostjo na tak način bi proizvajala vsa pripadajoča atomska jedra v kvatno dinamiko delovanja atomov izredno močne sile v atomskem jedro … ampak curki v 3D dimenzionalnih ceveh žarkov trkanja ne smejo preveč biti široki da bi dobiili atomsko mikro črno luknjo ..da ne bi prehitro požrla vso okolici komore .v velikem Endcap CMS komori z cevi za trkanje protona + ion pozitronov

varnost.
      ustavitev širjenja mini črne luknje se mi zdi da bi bila možna izredno močnim magnetin silnic v smer z pozitivnim nabojem

ampak za temno snov kot pravijo drugače nemogoče za nastanek ……..

projekt sistemtatičnega odgovora razlage mogočne atomske proizvodnje mini črne luknje

2.odlok – trkanje protonov z naboromom uporabe atomskih jeder samo tistih atomov ki imajo kvatno spin dinamiko močne sile atomov privlačenja navznoter magnetnih silnic v Endcap CMS komori v ceveh trkanja protonov in ion poziitronov..

ampak to je nespametno in nesmiselno gradit na našem planetu če mislijo stem LHC proizvajat mikro črno luknjo …
      opazovat mogočno mikroskopsko črno luknju v tem projektu LHC …najbolje da se to opravi LHC v vesoljski program nekje v vesolju … potem pa vso operacijo opazovat iz česa je črna luiknja nastala in nastanek vesolja čudnih atomskih delcev

za varnost odkritja bi bilo to vse skupaj neznano vseh 6 je mojih comment

10. oprostite da sem pozabil napisati ne samega elektromotorja pač pa kot elektromotor genaratorja z tuljavo z kvatno magnetno tuljavo ki proizvede zraven električni naboj v sebe za proizvo1dnjo kvantno magnetno elektromagnetne vsrkavanja negativno nabite silnice v prehod v atomska jedra tako da bi zaćetek užgali 1 PEV ( peta elektton volta ) http://en.wikipedia.org/wiki/Electronvolt razlaga o energiji

11. Popravek
      sem bil utrujen pri pisanju takrat malo površen

* * *

če bi hoteli V LHC trkalniku to narediti da bi odkrili mikro črno luknjo je malo verjetno potem bi morali imeti izredno hiter kvatno magnetnodinamični elektromotorgenerator z tuljavo da bi dobili izredno močne curke vskravanja magnetnih silnic navznoter tam kjer je nameščena velika Endcap CMS,ATLAS, ALICE , komora z cevi za trkanje protona..,,zatem periodično uporabljat samo tiste atome ki je odgovoren za kvatno Spin dinamiko močne jederske sile nabitih delcev v atomskih strukturah
      vse ostalo močne negativne nabite delcev struktur to opravi atomsko jedro vsrkavanje zelo močnih magnetnih silnic z močnim magneti Elektromotorgeneratorja nameščeni v Endcap CMS, ATLAS, ALICE komori preden bi to potem po ceveh trkalo v protone ion in nevtrone žarke in to proizvodnjo v 3 dimenzijah cevi prehoda trkanja žarkov. na tak način bi proizvajala vsa pripadajoča atomska jedra v delovanje kvatno dinamiko atomov izredno močne sile v atomskem jedru … ampak curki v 3D dimenzionalnih ceveh žarkov trkanja ne smejo preveč biti široki da bi dobiili atomsko mikro črno luknjo ..da ne bi nastala prevelika velikost ćrne luknje ker bi morda prehitro požrla vso okolici komore .v velikem LHC Endcap CMS,ATLAS, ALICE , z cevi za trkanje protona + ion pozitronov

varnost.

ampak za temno snov kot pravijo drugače nemogoče za nastanek ……..

projekt sistematičnega odgovora razlage mogočne atomske proizvodnje mini črne luknje

2.odlok – trkanje z naboromom uporabe atomskih jeder samo tistih atomov ki imajo kvatno spin dinamiko močne sile atomov privlačenja navznoter magnetnih silnic v v sektorju Endcap CMS,ATLAS, ALICE , komori v ceveh za trkanja protonov in ion poziitronov..

opazovat mogočno mikroskopsko črno luknju v tem projektu LHC …najbolje da se to opravi LHC v vesoljski program nekje v vesolju … potem pa vso operacijo opazovat iz česa je črna luknja nastala in nastanek vesolja čudnih atomskih delcev

za varnost odkritja čudnih delcev bi bilo to vse skupa verjetno neznano

12. TEORIJA IN OBSTOJ ĆRNE LUKNJE IN KVANTIZACIJA KVARKOV SUB ELEMENTARNIH ATOMOV

da bi dobili za odgovor teorije ASTRO fizikkalne lasnosti vesolja razlićnih atomov in sub kvarkov

vesolje je uporabilo sprva kvarke Atomov sub elemetarnih delcev atoma kvarkov preden so nastali različno konfigurirani delci atomskih struktur

od koder so povezani različne konfiguracije kvantizacija struktur delcev atoma minus in plus na potenco doloćitve na velikost mase in energije atoma

ČRna Luknja ustvarja minus na potenco glede na količino mase in energije atomov je odgovor ki jo uporabi v

bom predstavil sedaj mogočna recepcija preizskusa kvantizacije atomov v prehod možne mikro črne luknje in mini sonce

– zlivanje atomov v helijevo jedro glede na določeno količino mase in energije prostor in čas in stik in razdalje kjer je treba potenciranje izračunati za preizskus mini sonca

( V LHC trkalniku bi morali ustvarit mini sonce zatem k priključitvi SiLOVITIH ELEkTROMAGNETNIH SILNIC Z ABSORbiRANJEM V CENTRIFUGALNO TOČKOVNO SINGULARNOST mogočne črne luknje !! )

direktno trčenja po ceveh LHC trkalnika protonov in nevtronov vsako svojo smer nasproti ne bo delovalo ker je samo Interferenca razpršitve žarkov ker dobesedno ugasnejo delci !!

sicer veljajo cevi trkanja delcev kot dodatna energija nasproti smeri atomov …,,
      važna je oblika 3D točkovna kordinata žarkov v LHC !!

da bi dobili mini sonce v LHC trkalniku morajo biti žarki med trkom v obliki otipavanja žarkov rubikove kocke to so 3 dimenzionalni kordinati prehod žarkov med trkom
      na tak način bi dobilo energijo dalj časa in nastane mini sonce in šele SiLOVITIH ELEkTROMAGNETNIH SILNIC Z ABSORBIRANJEM V CENTRIFUGALNO TOČKOVNO SINGULARNOST !!

zatem bi pozorno opazovali kako je nastala črna luknja v sredici vseh 11 commentov je mojih