Več kot očitno je, da je cern postal pop ikona današnjega časa. V sklopu kampanje za svoj novi film Angeli in Demoni Tom Hanks pač opravlja običajni giro obiskov po raznoraznih pogovornih oddajah, v različnih državah, itd. Predvčerajšnjim se je tako pojavil tudi na The Daily Show with Jon Stewart (hja, fani sledimo, kakopak). In o čem je tekla beseda? O čem drugem kot o tem, kako se je Tomu zdel obisk cerna (ki ima v filmu eno od ne povsem zanemarljivih vlog). Prav zabavno je bilo izvedeti, kaj je iz obiska v cernu potegnil Tom Hanks – seveda mu je bila najvznemirljivejša antimaterija, raziskave katere v cernu tvorijo (le manjši) del raziskovalnega programa. Da ne omenjam dvotedenskih božičnih počitnic…

The Daily Show With Jon Stewart M – Th 11p / 10c
Tom Hanks
thedailyshow.com
Daily Show
Full Episodes
Economic Crisis Political Humor

Druge pomembne novice: danes sta uspešno poletela v vesolje dva esina satelita, Planck in Herschel. Planck bo prestavil meje precizne kozmologije z novimi meritvami kozmološkega mikrovalovnega ozadja, medtem ko bo Herschel opazoval vesolje v infrardečem spektru in med drugim izboljšal naše poznavanje razvoja galaksij. Je tudi največji satelitski teleskop do sedaj, s premerom ogledala kar 3.5m. Izstrelitev je bila uspešna, saj sta satelita že vzpostavila komunikacijsko zvezo z Zemljo.