Na spisku prebojev v znanosti revije Science letos kraljuje odkritje Higgsovega bozona. Ostali omembe vredni dosežki po mnenju urednikov revije Science: izboljšanje metode za določanje zaporedja predzgodovinske DNA, izboljšanje genskega inžiniringa, meritev kota theta13 v nevtrinskih oscilacijah,  dokončanje enciklopedije elementov DNA, pristanek roverja Radovednost na Marsu, prva določitev strukture proteina s pomočjo rentgenskega laserja, napredek v vodenju robotov z mislimi.

Higgsov bozon po svoje dominira tudi spisek 10 znanstvenikov revije Nature, ki se začne z direktorjem CERN, Rolf-Dieter Heuerjem. Nature ima na svoji strani tudi interaktivno predstavitev zanimivih znanstvenih številk leta 2012: med drugimi tudi 3769 (metrov vrtine do Antarktičnega jezera Vostok, ki je praktično povsem brez življenja tako kot čista soba v sodobnem laboratoriju), 21 milijard (število glav perjadi na svetu), in 2932 (število avtorjev na članku kolaboracije ATLAS, ki je naznanil odkritje Higgsovega bozona).

Če sta zgornja izbora premalo pa še izredno izčrpen dnevni pregled znanosti v l. 2012 na strani wikipedije.

Nazadnje še pogled v prihodnost za l. 2013 na strani Nature, spisek pričakovanj velikih dogajanj v znanosti v tem letu, med drugim pričakujemo rezultate z misije Planck, in pa prenovo LHC.

Anonymous

Na MMC RTV SLO so prav tako objavili pregled dosežkov v znanosti za leto 2012. Med drugim so vprašali tudi kateri so najboljši slovenski dosežki na Kemijskem inštitutu, Inštitutu Jožef Stefan in na MIZKŠ:

Prav zalostno je, da so časopisi "spregledali" odkritje Bs -> μμ.